BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 2 June 2011

28.05.2011

Hari ni genap sebulan adam pergi meninggalkan aku..Aku keliru dgn perasaan aku sendiri..Aku tak tau sama ada aku sudah boleh terima kenyataan or tidak..Aku cuma tau yang aku mencintai dia sepenuh jiwa..Aku menyesal mengenali dirimu adam kerana sampai saat ini aku masih mengharap cintamu kembali padaku..Aku ingin mengambil kesempatan ini untuk berterima kasih kepada keluarga serta sahabat2 yang banyak membantu aku untuk mengharungi segala yang telah terjadi..Tapi aku penat kerana setiap kali aku ingin melupakan adam ada je benda yang akan mengingatkan aku kepada dia..Nama ADAM begitu common..Nama itu ada dimana-mana so ia akan menyulitkan lagi keadaanku..Aku tengok tv ada nama ADAM, baca novel pun ADAM, dgr lagu ADAM ..Segala-galanya ADAM sakitnya hati ini..

0 comments: