BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 16 May 2011

RINDU SETENGAH MATI

Ya ALLAH mengapa aku terlalu merindui adam walaupun aku tahu dia x mungkin kembali padaku lagi..Aku telah kehabisan airmata untuk menangisi pemergiannya..Aku juga mahu menunaikan permintaan terakhir adam..Dia tidak mahu melihat aku menangis ya ALLAH tp apa yg harus aku lakukan??Aku hanyalah insan yang lemah dan aku seorang wanita yang hatinya mudah terguris..Tolonglah aku ya ALLAH..Berikan aku kekuatan untuk menempuh segala dugaan yang telah engkau sandarkan padaku..Abg, kenapa abg pergi meninggalkan zana disaat cinta kita mekar? Zana terlalu sayangkan abg tapi zana tahu zana kena teruskan hidup demi diri zana dan juga keluarga zana..Zana sentiasa mendoakan kebahagiaan abg disana..Cinta zana buat abg x pernah pudar walaupun zana sedar yang cinta itu sudah terkubur..Setiap malam zana tunggu panggilan dari abg dan kadang2 zana terlupa yang abg telah pergi selamanya..

0 comments: