BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 14 May 2011

ALL ABOUT HIM

Im juz want to share about my lovely boyfriend..Aku kenal dia sejak aku berusia 16 tahun dan ketika itu dia berusia 21 tahun..Perkenalan kami bermula di awan biru sewaktu aku dan kedua ibu bapaku di dalam perjalanan ke jakarta..Waktu tu aku x tahan nak terkucil then aku cepat2 pergi ke toilet tapi dgn tidak disengajakan aku terlanggar seorg lelaki yang juga pilot kepada penerbangan tersebut..Bila aku keluar dia tersenyum kepadaku dan mukaku bertukar merah disebabkan malu yang terlampau..Dia bertindak seperti lelaki yang lain so aku bertanggapan buruk terhadap dia..Dia minta number phone aku tp dgn berlagaknya aku kata sory i dont like to give my number to the strangers..Dia kata its ok then i'll give u mine..Aku pon ambik jela x niat pon nak contact dia sebab aku yakin he juz respect me as his passenger..But one day aku x sengaja ter'send' msg raya kat dia dan bermulalah detik2 percintaan kami..Setelah hampir setengah tahun kami berkenalan dia melamar aku untuk menjadi teman istimewa dia..Disebabkan kesungguhan dan juga keikhlasan yang terpancar di muka dia aku x sampai hati untuk menolak walaupun aku tau familyku akan menghalang hubungan ini..1 february 2008 adalah tarikh yang tidak akan aku lupakan kerana inilah hari yang bahagia buatku..Adam terlalu istimewa hanya dia yang mampu menerima aku seadanya walaupun aku pasti ramai lagi perempuan lain yang lebih layak untuk dia..Apalah yang ada pada diri ini sehingga adam tertarik kepadaku..Rupa paras??owh tidak aku langsung tidak mempunyai rupa paras yang menawan seperti rakan2 sekerja adam di awan biru..Apatah lagi dgn bentuk badan aku ni memang gemuk sejak kecik sampai sekarang..Dulu aku malu untuk berdepan dikhalayak ramai tapi adam telah mengubah segala persepsi aku tentang diri aku sendiri..Hubungan kami berjalan dgn lancar secara ikhlas kami memang jarang bertengkar cuma kadang2 aku je yang terlalu kuat merajuk..Hanya adam yang mampu melayan karenah aku..Tidak pernah sekali pun dia merungut..Semua org kagum dgn hubungan kami..Walaupun we r long distance relationship but we still can manage our relation..Aku terpaksa faham dgn kerjaya adam yang berkerja tidak mengira waktu..Aku selalu ditinggalkan tapi aku terima sebagaimana dia terima diri aku ini..Benda yang mampu menjaga hubungan ini selama lebih 3 tahun adalah KEPERCAYAAN..Ia penting dalam setiap perhubungan..Tapi manusia hanya mampu merancang hanya ALLAH yang menentukan..Hubungan yang aku harap akan ke jinjang pelamin akhirnya musnah disaat aku ingin merasakan kebahagiaan..

0 comments: