BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 24 November 2012

after a long time

Da lama gler x update blog..hurm busy mengalahkan YB skang nie huhu.. rindu sgt nak wat luahan perasaan tapi masa x mengizinkan..sedar x sedar aku da pon menjadi senior di UMS.. macam x caye pon ade gak..cepat je masa berlalu kan.. umur pon semakin meningkat la jawabnya..and macam2 pengalaman aku dpt sepanjang aku kat sabah ni ^^


perkara yang berlaku sepanjang tahun 2012:
  • aku kehilangan satu-satunya datuk yang aku sayangi pada 19 januari 2012
  • aku kehilangan seorang lagi sahabat pada 9 mac 2012
  • aku dapat anak saudara yang sulung pada 25 may 2012 yang diberi nama keisha damiya
  • alhamdulillah keputusan peperiksaan sem 2 aku meningkat 
  • family camp di odec yang penuh rintangan pada malam terakhir 
  • kenangan terindah bersama en. adul semasa field trip inventory di crocker range pada 31 okt-4 nov 2012
macam2 la yang berlaku dalam tahun ni..ada yang manis dan ada juga yang pahit.. tapi hidup perlu diteruskan .. araimaiti!!!

 keisha damiya bt mohd firdaus

 family camp group 14 (foresta) and en. adul


gambar kenangan field trip inventory di crocker range


suasana pagi di crocker range

0 comments: